Pragniemy Państwa poinformować, że z dniem 1 marca 2022 udostępniliśmy naszym klientom Internetowe Biuro Obsługi Klienta „e-BOK”.

Panel „e-BOK” umożliwia:

  • przegląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach wynikających z realizacji umów z MPGK sp. z o.o.,
  • bieżące monitorowanie historii swoich operacji zakupu usług,
  • przekazanie poprzez formularz kontaktowy reklamacji, uwag, wniosków, itp.,
  • podawanie stanu licznika zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
  • włączenie bądź wyłączenie usługi „e-faktura”.

„e-Bok” jest darmowy i dostępny dla wszystkich klientów MPGK sp. z o.o.

Zapraszamy do korzystania !

 

Dostęp do platformy:

Dokumenty do pobrania:

Regulamin e-BOK MPGK
Instrukcja e-BOK MPGK